Edanaz Sehergndz 7 bucuk aylık kızım sabaha kadar fır dönüyo beşiğin icinde :) ben hic destek herhangibisey koymadm yanına
minikbirbal Sehergndz ilk dönmeye başladığımda tek tarafına yastıkla destek verdim bir hafta kadar. Sonra rahatsız olmaya başladı dönemeyince ağladı. Suan hiç bir destek koymuyorum 6 buçuk aylık
Herhangibirmom Sehergndz dönerek düşmeyeceği yada kendini çarpmayacağı biyerde yatıyorsa beşikte yada korumalıklı bir yatakta bir şey koymama gerek yok.
balannesiii Sehergndz biz 21 aylık olduk ama en başından kusarsa vs diye nerdeyse 4 ayına kdr hep reflü yatagında yatırdım sonrasında altına yastık koymadan uyuttum o kendisi nasıl rahat ederse öyle yatmaya başladı bende hiç karısmadım🙂
Bom Canim dondugu tarafa yastik koyabilirsin sonra cektim ben alisti kendi kendine donup uyuyor artik
Burcu75 Benimde kızım 5 aylık olacak uyurken yüz üstü dönüyor geri sırt üstü dönemediği için çok sık uyanıyor bir çözümünü bulamadım . Yanına bişey koyduğumdada denemediği için ağlıyor
Cutes Hayır kesinlikle yastık falan hiçbir şey koymayın, tehlikeli boğulma tehlikesi olur. Yatak dümdüz olacak