Merhaba güzel anneler 😇 5 ay 7 günlük bir oğlum var. 1,5 aylıkken reflü problemi başladı. Tedavisini olduktan sonra beslenmesi bi nebze olsa düzene girdi. Geceleri aksam 9 dan sabah 5-6 ya kadar deliksiz uyur, arada kipirdanirdi. Kipirdandiginda mama yapardim icer uyurdu. Artık geceleri aglayarak, inleyerek uyaniyor ama mama verdigimde icmiyor daha cok aglayarak namayi reddediyor. Ama ac oldugundan dolayı bi türlü uyuyamiyor donup duruyor. Sizce bu gece problemini nasıl çözebilirim ? Bir de doktorum sadece mamayla beslendigi icin artik ek gidaya gecebilirsin dedi 1 haftadir ufak ufak sebze tadimlari yapiyoruz. Sebzeler mi rahatsiz ediyor bilemedim ama rahatsiz edecek kadar cok da yemiyor aslinda. Sizler de böyle problem yasanidiniz mi, ne gibi cozumler buldunuz ?