Arhim Arkdaslar kızımın gobek delıgının ust kısmı azıcık kızarmış. Neden olabilir. Basına gelen var mı?
Hafsa_23 Arhim benim kızım da 10 ay 24 günlük içinin kızzrdığını fark ettim ama cok üzerinde durmadım
NesLyy- Arhim Bende 3 gündür yeni farkettim oğlumunkide kızarmış 11 buçuk aylık 😒 Sağlık ocağına götürsemmi diye düşünüyorum bugün ne olabilir bilemedim inşallah kötü birşey değildir 🙏🏻
Arhim Hafsa_23 10 24 gun bızımde canım. Bebekleriniz demek aynı gun dogmus. 3 Aralık 💙 ya bugune kadar hıc olmamıstı bende korktum
angellove2518 Arhim ya bilmem olabilir benim çocuklarda degilde doğumdan snra bende oldu kızarklk ve ağrı yanma oldu gttim fıtık acil ameliyat dedi insallah sizinki öyle degildir
Hafsa_23 Arhim bizdede olmamıştı. Ben kıyafetinin ipleri dolmuştur sandım ama değildi. Hastaneye vs gitme taraftarı da değilim açıkcası
Arhim NesLyy- ınsallah canım yarın hastaneye gidiyoruz biz bakalım ınsallah kotu bıse degıldır yazarım ben