Arkadaslar merhaba 13 aylık kızımın yemekle arası pek yok meme hele hele kahvaltı hiç yok desen yeridir yeterki yesin diye parkda yedirmeye caliştim balkonda evın içinde tv karşisinda arabada sonra kahvaltılarını süsledim dikkatini ceker yer belkı die yok cok az tadımlık bazen hatta agzında oynuyor sonra dişarı kilosu iyi ama sadece sütle olucak sey değil artık peynır yumurta yemesi lazım kahvaltı en onemli öğün sonucta:/gecenler ben yerken müslime saldırdı sütlüydü oyle bi yediki şok oldum..bi kaç gün onada yaptım içine yumurta koydum kuru meyveyle tarcınla tatlandırdım yedi hiç sevmeigim sey bulamaç gibi bişe oldu hüpletti boyle devammi etsem ne yapsam bilemedim :(