smaktroll kızlar bebegm 10 aylık yani gece saat 10 da geve uyksuusna geçiyor sabah 6 oldumu ayakda nasıl ettsem uyumuyor yahu sizdede öylemi sizde bu kadar erken mi uyanıyorsunuz günde iki uyku yapıyor ama bilmiyorum ya ne zamana kadar böyle devam edecek bu 😓
Tazeanne0134 smaktroll benim oğlumda 9 ay 12 günlük akşam 9da 9.30da uyur ama gecede sürekli emmek ister çok yoruldum inan
Prensesannesi53 smaktrollbizimk smaktroll bizimki de sabah erken kalkar kacta uyursa uyusun sabah uyanmamasi icin bsey yapamadm henux ama madem oyle aksam 8 oldumu uyutuyorum bende anne saati yapıyorum sabah da 6 6 bucuk gbi uyaniyoruz😄
Kuroneko 10 aylik olmak uzere 3 ayliktan beri aksam 8 bucuk sabah 7 bucuk uyur hic değişmedi. Ama 8.aydan sonra artik yarim saat-bir saatte bir uyanmaya basladi emip geri uykuya dalıyor bu da beni cok yoruyor
Saglikci Kuroneko inanır mısınız bizim de öyle ilk 6 ay sadece 2-3 defa emip geri uyuyan kızım 7. Aydan sonra gecede 8-9 defa kalkıyor. 5 aylıkken iki tane diş çıkardı o zaman bile böyle olmamıştı. Doktora da götürdüm her şeyine bakıldı hiçbir sıkıntı yok ama neden bulamadık sürekli kalkıyor
Eslemssmom Kuroneko benim de 10 aylık saat 9 buçukta uyur basen 10 sabah 7 de kalkar ama sabah kadar biz de yarım saate bi uyanır ağlar emer uyur çok yorucu oluyor ben hiç uyuyamıyorum sürekli memede olmak istiyor gece mama da içmiyor gece yatmadan versen doğru düzgün yemek de yeniyor
smaktroll Kuroneko ahh beni de kesinlikle biyüdkçe düzelir dediler daha beter oldu 40 ken daha şok uyurdu😓
Kuroneko Saglikci aynisi cidden ya ne şanslıyım uyuyor bu çocuk ilk aylardan beri derdim 7-8 gibi bozuldu bölük bölük uyumaktan sersem gibiyim kendisi de oyle ne kadar cok uyansa o gun huysuzlugu artıyor :(
2205 smaktroll ben geçen kış her sabah 5 te kalkardım büyüdükçe değişiyor saatler artık 6.30-8 arası kalkıyor şükür diyorum bu arada 17 aylık oldu
smaktroll 2205 😰😰 aboo ha düzeldi ha düzelecek derken 17 aylık nasıl bu kadar erken uyanıyor 😓 acaba biryerde hatamı yapıyoruz
Pembe_panjur Sabah erken kalkmaz ama gece yatmak bilmez 22.45te uyuttum (bu erken uyumuş hali). Gece 4.30da kalkti 6.30da uyudu iki saatimi yedi. Ben hala uyuyamadim tabi
smaktroll Tazeanne0134 😓😓 anne olmak gerçekden çok zormuş kardeşlermede hep ben baktım ama bu kadar zor değildi
Pembe_panjur smaktroll bir bilsem. Gece uykusu vardi bi avundugum ida kalmadi dis cikiyir sanirim baska bisey gelmiyor aklima