Bebeğim 2,5 aylık göğüsucum olmadığı için silikonuç ile emziriyordum. Dün normal emzirmeyi dedim memeyi tuttu. Bu seferde emiyor mu emmiyor mu anlayamıyorum. Birde silikonuçu sürekli temizlediğim için pamukçular olmamıştı şimdi memeyi emiyor pamukçuk olur mu ? Olmaması için ne yapmalıyım. Her emzirme öncesi göğüsleri yıkayacak mıyım?