Busranehirmila ah bilmem mi o duyguları. üstüne bide 6 hafta meme reddi yaşadık, süt yerine zehir veriyorum diye psikolojim bozulmuştu. Bebekte diyet 2- 3 hafta sonra etkilerini göstermeye başlıyor. İlk gittiğimiz alerji doktoru katı diyet verdi. Bazı sebzeler, her türlü et, meyveler, kuruyemiş, pirinç, kakao vs hepsi yasaktı. Patates, hurma ve hosafla besleniyordum sadece. Deli gibi kilo verdim, bebeğimi kucağımda taşıyamaz hale geldim. Artık emzirmemeye karar vermiştim ki başka bir alerji doktoruna gittik ve kademeli diyet verdi. Yol gösteren alerji doktoru da çok önemli bu konuda. Boşuna katı diyet yapmışım meğer. Doktor istemeden bile sürekli gizli kan, mukus, reduktan madde, pH, gaita sindirim durumu testi yaptırıp duruyordum. Siz evde örnek alıp 1 saat içerisinde laboratuvarı olan bir tıp merkezi ya da polikliniğe götürürseniz test yapıyorlar.
Hiç sağdıgınız miktarı kafaya takmayın bebek emerken sagılandan çok daha fazla süt gelir. Suyu 3-4 litre tüketip stres yapmazsanız hiç birşey olmaz miktarına.