Merhaba yaklaşık 1 hafta önce anne sütümüz azaldığı için doktor mama yazdı aptamil pregomin as. Ne zaman içse çıkarıyor bebeğim normalde hiç kusan bir bebek değil gece sadece emziriyorum kusmuyor. Bide Demir takviyesine bağladık az önce ki kakası yeşildi ondan mı acaba yoksa üşüttü mü 🤦🏻♀️ Mamayı kullanan var mı