ervam1 gece sayisix kalkıp emiyo 12 den bu saate kadar 9 sefer emdi belki karnı tok eminim altı temiz gazi yok yüzde yüz eminim koyuyorum 20 dk sürmeden ağlıyarak kalkmiyo artık bayılacak bütün 8 aylıkları böyle bizde var sıkıntı bi akıl verin 😭😭😭😭
iyimserperestt ervam1 7,5 aylıgız bizde aynı şekildeyiz yarım saatte bir uyanıyoruz bu saat oldu hala ayaktayız nasıl geçecek bende bilmiyorum yıldım resmen😢
Tuzsuzhelva ervam1 valla ben oglum 6 aylik olana kadar hic bir sikintimiz yoktu sonra disler bi basladi felegimiz sasti
ervam1 Tuzsuzhelva dış yok bacım hah dış desem çıkmıyo demiyim artık son 2 haftadır böyleyiz git gide artiyo
ervam1 Tuzsuzhelva kuzum emzik kullanıyo doğduğunda verdim halada imkansız bir çok neden geçersiz atak desem değil anlamadim
Berilsare_ 10 aylık olcaz özellikle son on gündür bizimki de resmen saat bası kalkıyor artık hakim kalmıyor her gün bas agrısı cskiyprum yorgunluktan 😭 Dişi daha çıkmadı iki tane kabarık epey de bakalım nolcak bilmiyorum
Fatossakarya2020 Bizden öylen8 aylım şu 1 haftadır yarım saate bi kalkıyo dişten mi desem atak mı desem anlayamıyorum 🤦🏼♀️