Eniz1907 3ay 6günlüğü 20ekim 3aylıkken rotavirüs ve nimenrix 1.dOz aşıları olduk. 28ekim bexsero 1.doZ yapıcaz dedi doktor aşılar tutması için 1ay arayla yapılıyor deniyor doktorumuz bexseroyu 1hafta sonra yapması düşündürüyor varmı bunu yaşayan ?