Melisasbasi 2 ay 10 gunluk kizim saçlarım aşırı dökülüyor avuc avuç hamileliğimde de 1 tek dökülmemisti tabi 🤭 kel kalicam valla ne kullansak dökülmesi azalir 🤔 siz neler yaptınız?
Bademim Melisasbasi aynı durumdan bende muzdaribim her duştan snra avuç avuç dökülüyor kızım kendi saçlarını değil benm saçlarımı döktü burda bekleyeyim bari 😊
cansuaydin Melisasbasi dokuz buçuk aylık bebeğim hala avuç avuç dokuluyo.. geçer diyolar, vitamin öneriyorlar ama ben kullanmadım açıkçası.. kullansam belki azalir
Supurgesizcadi Melisasbasi gebelikle artan östrojen ve progesteron un doğumdan sonra düşmesiyle saç dökülmesi olur altı yedi ay sürer.ama daha fazla devam ederse doktora gitmeniz de fayda var.bu arada ne yapsanız da dökülüyor arkadaşlar🤷
Btlp Melisasbasi merhabalar öncelikle bebek 2-3 aydayken saçlar dökülmeye başlıyor süt verdiğiniz için. Ben çareyi 5-6 cm kestirmekte buldum bayağ durmuştu dökülmesi. Ve parabensiz doğal şampuan kullanmanızı öneririm
Melisasbasi Bademim kesinlikle 😁 saclari dökülecek dediler kızımın saçları maşallah duruyor bende kalmadi topak topak sac atiyorum her taramada yaa çok moral bozuyor insallah birileri öneri verir bekleyelim 😍
Melisasbasi cansuaydin aslında oda mantikli geldi bana hamilelikte multivitamin kullanmıştık doğum sonrası bıraktım kullansam duzelir mi acaba diye bi düşünüyor insan 😁
Melisasbasi Supurgesizcadi bir bebeğimin gaz sancisina iki saçıma çözüm bulamadim bulamıyorum 😂 bulamadikca da sinirleniyorum tıp bu kadar ilerlemedi mi ya 🤭
rbndmrcn Ogx extra strength argan oil morocco şampuan bende çok ise yaradı bi arkadaşımın da doğumdan sonra çok saçı dökülüyordu ikimizde de dökülmeyi epey azalttı ben yurtdisindayim ama sanırım watsons’da da vardı aynı şampuan
NesLyy- Melisasbasi Merak etme kel kalmazsın☺️ Hamilelikten sonra herkeste olan birşey zamanla geçiyorr yeni saçlar çıkıyor🤗 ama şampuanını değiştir yinede tabii ben öyle yapmıştım 1 yıl olacak doğum yapalı geçti dökülmesi hatta çoğaldı bilee🙆🏻♀️
Ikrabebek Melisasbasi 5 aylık bebeğim bende de durum aynı. Açıldığını hissediyorum çok moralim bozuluyo. Bugün gidip kısacık kestiricem
sirdaass Melisasbasi şey derler bilmem duydunuz mu bebeğin seni tanımaya başlayınca saçın dökülecek bunu bana ablam söylemişti batıl batıl konuşma demiştim ama bigün duşta saçımın anormal bişekilde döküldüğünü görünce tezini onayladım bebeğimde beni tanımaya başlamasının üzerine saçlarımın dökülmesi batıl mı bilemedim 😂😂😂😂
Melisasbasi sirdaass hii evet annem dedi banada yüzüne gülmeye baslayinca dokulecek diye ama bizimki daha gulmeden benim saclar dokulmeye başladı 😂 inşallah cabuk gecer de kellesmeyiz 😂
Buse62 Melisasbasi aynı durumdayım hamileyken hiç dökülmemişti benimde. Benim 4.ayda başladı 6.ay bitiyor hala aşırı dökülüyor dogal şampuan kullanıyorum yaglarla bakım yapıyorum pekmez filan yiyorum bi etkisi olmadı hiç bunların bende diyolar ama geçici durum bakalım ne zaman durucak
balannesiii Melisasbasi kan tahlili yaptırın doktora gidip benimde öyleydi saç kalmamıştı kafamda meğer d vitamini demir vücut son seviyeye düşmüştü artık değerler doktor iyi ayaktasınn bu değerlerle demişti ilacları kullanıınca dökülmede bitti şükür
Melisasbasi balannesiii vitamin mi kullandiniz doktorum bana vitamine devam et dedi ama etmedim 🙄 acaba ondan mi mantıklı çünkü vitamin eksikliği
balannesiii Melisasbasi mesela demir eksikliğim yerlerdeydi doktorda demir depolarını doldurmam icin bir ilac vermişti birde c vitamini eksikliği wardı onun icin vitamin kullanmıştım birde bir ilac vardı hepsini kullanıp bitirdim saç dökülmelerimde kesildi şükür bence doktora gidip o sekilde ilac alın sadece vitamin işe yaramayabilir doğumdan sonra kan değerleri vs alt üst olabiliyomuş denge değişikliğinden