Bskulku oy yavrum kıyamam . Benim bebeğim geçen birkaç gün yapamadı çok kızarıp ikiniyordu. Doktorumuza yazdım zeytinyağı verdim ise yaramadı diye. Duphalac şurup kullan o zamna dedi.. ölçüsünü söyledi. Yani belki çare olur size diye yazmak istedim.. ölçüsünü de yazarım isterseniz, WhatsApp da doktorun ses kaydı var