Oğluma arkadasım bakacak ayın 1inde işe başlıyorum arkadaşımı tanıyor oğlum sürekli gördüğü birisiydi zaten ama benden başka hiç kimse de durmuyor annemde dahi durmaz alışsın diye üçümüz vakit geçirdik sonra da ben hep onları yalnız bırakıp çıktım akşama kadar anne anne diye ağlıyor çıkıyorum peşimden ağlıyor konuşuyorum anlatmaya çalışıyorum olmuyor içim yanıyor ya çalışmakta zorundayım gerçekten Zorjnda olmasam asla oğlumu bırakmam 19 aylık bu arada napmam gerekiyor 😞😞