Seymacetin canim çok normal.. iki ay aynı şeyi yaşadım ben de.. sırf uyusun diye saatlerce memede tutardim, o arada tabi çok emer rahatsız olurdu.. böyle bı döngüydü. O kadar gözümü korkuttular ki yok çok kotu alistirmissin yok bu ne böyle yok böyle olur mu diye lincler yedim durdum.. ama geciyo hiç merak etme.. kızım dokuz buçuk aylık hala memede uyuyo ama yerine koyunca da gayet uyuyo.. gecicek merak etme🌸