Kizlar bende 48 kiloyla hamile kaldim 57 dogurdum suan 52 yim fakat sezaryen yaptigim icinmi gobegim var yoksa kilodanmi bilmiyorum dümdüz bi kadindim ben şimdi önümde biraz göbek olunca sikintiya girdim gece gündüz yememe dikkat etmezdm hala etmiyorum gecenin 3nde kalkar makarna yerim o derece ona ragmen 8 aydir 52 kilodayim herneyse acaba bu dogum gobegimi gidermi yani yoksa kendimi diyete sokmam mi gerekk