Baloglum93 Bsraensr 8.5 aylık 4 numara kullanıyorum ama ayına göre değil kilosuna göre bez seçimi yapıyoruz bu aralar boya gittiği için 4 numara büyük gelmeye başladı o yüzden geri 3 numaraya inmeyi düşünüyorum