Kızlar 3aylik bebeğim var İstanbul’da yaşıyorum daha kombiyi açmadım biraz havalar serin o yüzden bebeğimi iki kat giydiriyorum ince iki uzun kollu ince iki picama bı çorap bide mevsimlik yünlü olmayan patik sizce çok mu gece de öyle yatırıyorum ama üstüne kalın bişey örtmüyorum ince Müslim battaniye örtmüyorum siz masil giydiriyorsunuz