Vldnbrra Normal hep kullandığımı,ekstra bi program ayarlamıyorum. 1.10dk olanı kullanıyorum çok tıkabasa doldurmayınca gayet güzel kurutuyor.Doğduğundan beri hep öyle kuruttum ,kızım 14 aylık,hiç sorun yaşamadım ama bazı markalarda çekme olabiliyormuş arkadaşlar yazmıştı.Bende olmadı hiç,ne bizim ne kızımın kıyafetlerinde.