Berivan33 Kızlar bebeğim 9 aylık tüm gelişimleri ayına göre çok iyi ama heceleme hiç yapmıyor çığlık atıyor sadece endişelenmeli miyim yoksa normal mi bir fikri olan yadanyaşayan var mı bu durumu
Defnenvekuzey Berivan33 bence normal acele etmeyin 11 aylık komşumun kızı bile hecelemiyor her çocuk farklı ama normal
Fatma-sare Berivan33 her çocuk kendine özeldir ay olarak gelişimler ortalama kimisi erken konuşur kimisi geç genetik diye de birşey var okuduğumuz her gelişimi gerçekleştirmek zorunda değiller kendinizi bu şekilde yıpratmayın önünüzde daha çok uzun zaman var
CankizimRavzam Berivan33 canim endiselenme kizim 10 aylik daha yeni ba dedi devami yok sadece bagiriyor korkma onlarda konusacak elbette
Humosunanasi Berivan33 Ben de 5 aylık bebeğim hece benzeri sesler cıkarmıyo endişesiyle doktora gitmiştim. Çığlık atması, bağırması hatta tükürük saçması bile bir iletişim kurma çabasıdır demişti. O yüzden endişelenmeyin. Kendisini hazır hissettiğinde hecelemeler başlayacaktır.
Berivan33 Çok teşekkür ederim daha önce hiç bir bebegin büyüdüğüne şahit olmadım o yüzden her durumda en kötü senaryo geliyor aklıma çok sagolun
Berivan33 CankizimRavzam çok teşekkür ederim yorumun için insan başa gelmeyince çok büyütüyor gözünde
Berivan33 Humosunanasi çok teşekkür ederim içim gerçekten rahatladı evde oturmak sürekli kurmak demek galiba 🙂
Senaa_oz Berivan33 merhaba benimde kızım 9 aylık ama anlamlı heceleme yok acaba sizinkinin son durumu ne birde 9 aylıkken bay bay alkış vs. Yapıyormuydu
Berivan33 9 aylıkken hiçbirini yapmıyordu ama şimdi hepsini yapıyor alkışda çalıyor by byda gel gelde hecelemede baba mama diyor oda canı isterse 11 ay 17 günlük bende çok endişelendim ama zamanı varmış hepsi birden oluverdi kendinizi strese koymayın hiç