tecrubesizanne Merveedd hastaneden çıktığı andan itibaren her arabaya binişimizde mutlaka oto koltuğunda seyahat etti. Taviz vermediğimiz tek katı kuralımız bu
DerenGrkemYetiker Merveedd 2,5 aylık olana kadar anakucağında bağlıydı. Sonra 0-36 kg isofix otokoltuğu aldık 7,5 aylık oldu şimdi hep onda. Yani doğduğundan beri koltukta.
AygulSina Merveedd hastaneden ciktigi an pusete koyduk oyle arabaya. Kendi guvenligimiz icin kemer takiyorsak bebegimiz icinde puset olmali!
Merveedd [bilinmeyen] arka koltuğun sağı ve solu ama şimdi bir çocuk doktorunu takip ediyorum oto koltuğu hakkında paylaşım yapmış arka koltuğun ortasına konmalı diyo sizinde bilginiz olsun 😊
Melihaptt Merveedd bizim oto koltuğumuz 0 aydan itibaren kullanılabilenlerden biz doğduğundan beri kullanıyoruz
tecrubesizanne Merveedd evet yenidoğandan itibaren kullanılmalı. Youtube’da kucakta seyahat eden bebeklerin kaza sırasında başına gelen olaylar var, mutlaka izleyin
Gurbettebianne Merveedd 7 ay felan araba pusetni kullandık .şimdi 1 yaşındayız ama oto koltuğuna oturmuyor ,imkanı Yok durmuyor mecbur kucakta 🤦♀️