Rabia_Mert123 Meraba kızlar doğum yapalı 55 gün oldu kırkım çıktıktan sonra yoğun bi şekilde adet oldum geçen hafta bitti bugün yine adet olmuşum kist belirtisi midir tecrübeli olanlar basindan geçenler yazabilirler mi rica etsem iyi geceler…
Deletedmom369 Rabia_Mert123 Bence değildir canım bende öyle oldum 40 m çıktığı gün adet oldum bitti 3 hafta sonra tekrar oldumdaha sonra düzensizleşti
Balkiz_ Rabia_Mert123 yok canım kişiden kişiye değişiyor tabi ama o şekilde olanlar oluyormuş vücut kendini toplamaya çalışıyor
Sunasenel Rabia_Mert123 Çok normal endişe etmeyin henüz vücudunuz yeni yeni kendine geliyor ve regl takviminiz doğumdan sonra değişkenlik gösterip düzelecektir