Nasibeerdogan yok hiçbirşey yapmadık emzirirken kucağımda sallarken kesinlikle bacaklarını birleştirmedim mümkün oldukça araya yastık koyarak emzirdim hep yan yatırıyordum doğdugundan beri bacak arası yakın olmasın DİE o günden sonra sırt üstü yatırıp bacaklarını yanlara doğru açarak yatırdım dr öyle tavsiye etmişti