Kızlar idrar yolu iltihap sıkıntısı evlendiğim günden beri yaşıyorum Doğum yaptım kızım 1 yaşında doğumdan sonra da fazlalaştı ilaçlar fayda etmiyor yani akıntım hep var bugün doktora gittim yogun derecede akıntım geliyor tahlil yaptırdım temiz çıktı karnıma baktı ultrasonla o da temiz ama idrar yapıyorum hala bi var hissi var akıntım desen öylesine fazla böyle olan hiç varmı ya 🤨