ayis Kızlar benim kızımın 3. Ayı yeni bitti oyun halısı almak istiyorum sizce alıyım mı geç mi kalmış oluyorum.. 😊😊
Joipt ayis yani biz 2 aylıkken aldık şu an 5 aylık hala biraz da olsa vakit geçiriyor ki bizimki aşırı hareketli bir bebek
Htc3258 ayis biz 2 aylıkken aldık şuna 4 aylığız hala oynuyoruz ama daha ne kadar oynar bilmiyorum ama şuan hala çok seviyor ☺️