Bebeğin kendini güvende hissetmesini istiyorsanız biberon tavsiye ederim tabikide hiç bi anne biberonla vermek istemez amabebegini kucağına alıp verirsen biberonla bebek daha güvende hisseder kendini kaşıkla da verilebilir ama ılık yapınca sütü çok çabuk soğuyor ve hem bebeğine hemde sana eziyet