Ozdogan14 ogluma 4. Ayi doldurana dek neredeyse hergun gunde 2 kere 6 saatte bir sab simpleks verdim. Cok iyi geldi bizim gaz problemimizi cözmüştü. Yenisini almak icin eczane eczane dolastim. Bulamadim. Sonradam ögrendim ki sab simpleks 2011den beri ruhsatsiz satiliyormus. Piyasadan cekilme durumu varmis vs vs. Beynimden vuruldum. Cocuguma 4 ay icerigine ruhsat verilmemis bir damla mi icirdim pisman oldum. En iyisi kimyon cayi verin evladiniza ben simdi oyle yapiyorum. Baya ufak bir cezvede 1 cay kasigi kimyonu bir tasim kaynatip ilitip iciriyorum. Bazen daha icerken gaz cikarmaya basliyor.