Edefned Merhaba ☺️ 2.ay 20 gunluk bebegımız vaar dr bıze motılıum şurup verdı faket kullanmak konusunda cok tereddutluyum ıcınızde bebegıne kullanan var mı masum bı ılac olmadıgını okudum ınternette kararsız kaldım
Busuu Edefned o yuzden bebegime gaviscon saşe vermisti doktorum kizm 4 aylkti verdginde bir posetini bir cay bardagi kaynamis sogumus suya iyice karistir her beslenmeden sonra bir tatli kasigi ver demisti kizimi baya rahatlatmisti
Meryy01 Edefned ben kullandım hiçbir faydasını görmedim bıraktım 7 aylık olcak çok sık olmasada kusması var
katmerliana Ben de 2 aylıktan beri ısırıyorum şuan 18 aylık ara verip tekrar başlamak zorunda kalıyoruz reflüsü geçmedi hiç bir zararını görmedik çok şükür . Reflüsü varsa sakin ihmal etmeyin ek gıda sürecinde sıkıntılar büyüyor
Edefned Kalp rıtmını bozdugu yazıyor oyuzden korktum hergun versem mı dıye dusunuyorum.mıde bulantısı ve kusmaya ıyı gelıyor sanırım dımı oysakı dr bıze gastrotus dıye dogal bı ılac daha verdı cok fazlada yok kusması ama bıkac defa yesıl kı sarılı kusmustu