Gzd2016 ben makinede yapmayı seven biri değilim cezvede ve ocakta olunca tadı daha güzel geliyo.. Kardeşlerim doğuma gelince biz cezvede kahve yapmaktan bıktık deyip idareten bunu almışlar
iki özelliği var hem normal hem közde baya da köpük yapıyo… Kardeşlerim gittikten sonra da bi süre ben yapmaya devam ettim alıştım gibi ona da… Uygun fiyata düşünenler için fikir olabilir..