Munire 36 haftaya bebeğimin herseyi yolundaydı 36 hafta da gelişme Geriliği söyledi doktor 37 de kontrole gittimde gelişmesi 37 haftaya göre deil 35 36 hafta daki gelişme de küçük bebek ddi ama herhangi sıkıntısı yok demişti perinatolojide baktı sorun gormedi 38 de ise kontrole gittimde nst de sancı çıktı normal doğum beklerken grip olduğum için kalp atışları çok düştüğü nden acil sezeryan ile doğum yaptım şimdi 53 günlüğüz çok sukur hiç bir sıkıntımiz yok sadece erken doğduğu için bingildagi küçük oda Kontrol altında yavaş yavaş duzeliyor suan