Deletedmom414 Hemşire bıngıldağına baktımı bebeğinizin kapandımı diye? Bakılması gerekiyormuş bizimki bakmadı.
Erenbebeninannesi Deletedmom414 bizimki baktı her aşıda bakıyor özellikle 6. Ay aşısında bakılması gerekiyormuş zaten
DuygusuzHatun Deletedmom414 benimki de bakmadı bizim hemşire izindeydi baska hemşire yaptı aşısını belki bizim hemsire bakardı ama ben kontrol ettim kısa bir süre önce kapanmıştı. Mesleğimden dolayi herseyini hep inceliyorum
Deletedmom414 Erenbebeninannesi evet ya bizimki bakmadı. Ama ben öncesinde baktım giderken orası yumuşak gibi. Aklımada geldi bakmayacağı öylede oldu
DuygusuzHatun Deletedmom414 onu bilmiyorum inanki cnm yaa arayıp soracam yarin ama bence onla alakasi yok cocuk felcini önlemek icin di bu aşı çünkü
Deletedmom414 DuygusuzHatun ama burda bi bayan evladını kaybetti. Bıngıldağı kapanmış 6. Ay aşısını yapmışlar. Kontrol edilmesi gerekiyormuş dedi
Babyone Deletedmom414 siz kendı bebegnzn bıngıkdagını anlarsnz zaten kapandıysa bellıdır. Nıye supheye dustunuz kı
Selinay95 Deletedmom414 her aşıda bakıyorlar 6. Aydada baktılar canım istersen bir doktora göster bıngıldak gelişimi çok önemli