Oglusm bu işi yapan döşemeciler var. Bi kaç sene önce Bi tanıdıgım da en eski deri koltuklarını kaplatmıştı. Hemde tamirat yapılmıştı kaç yıllık koltuklara. O zaman 900 verdi. Şimdi de tamiratsız sadece yüz değiştirme derseniz, zaten kumaş rengi falan da oluyor onlarda çok güzel nubuk kumaşlardan. Çok tutmaz yinede Bi kaç yere sorun yani. İlk sorduğunuz yere yaptırmayın