Momn Üç ayliyiz hep sarı sulu kaka yapardı kızım.cok kusuyo diye doktor gaviscon verdi.ondan sonra yeşil kati kaka yapmaya başladı.boyle kremsi kıvamında katılığı büyük insan gibi değilde . İlaçla mı alakalı acaba
Damlapilatin2020 Momn benimde oğlan hep sulu sarı taneli kaka yapardı ama şimdi 3 ay 5 günlük ve 2 haftadir falan biraz katilasti ilaç kullanmiyoruz d vitaminini tek veriyorum . Ama bunu artık yavaş yavaş büyüdüklerine bağlıyorum.