Kuzuu Kızım 2,5 aylık 2 saatte bir emziriyorum fakat çok kusmaları oluyor reflü olma ihtimali var mı yoksa sizce çok mu sık emziriyorum ? Fikirlerinizi rica ediyorum anneler🙏🏻
Zerre Kuzuu direk emiyor mu verdiğinizde artık 3 saati bulabilir acıkarak emmesi isterseniz arayı açarak tabi bebişi ağlatmadan bir de öyle deneyin..
mysweetbaby Kuzuu bazen 2 saatte bir bazen 3-4 onun keyfine ve uyku saatine göre ayarlıyorum ve hayır kusmuyor.reflü var muhtemelen besledikten sonra bir süre dik tutun gazının çıktığından emin olun yatırmadan önce ve reflü yatağı kullanın eğimli olanlardan kafası aşağıda yatmasın
Nurahmet Kuzuu bizde aynıyız aylarimiz aynı sorun bizde de var normal bence kusmasi diye düşünüyorum birde bnim sanki sol göğsümde süt azaldı gibi düşünüyorum normal mi napmam lazım acaba
Gul-bsr Benimde oğlum 2,5 aylık ve her emmeden sonra kusuyor maalesef bazen fışkırtarak bazen peynir kesiği gibi reflü dedi doktorumuz ilaçta vermedi kendini toplayana kadar kusar çok zorlanırsan bi ilaç yazarız dedi
Veraveannesi Benim kızımda öyle ben 2 saate bir beslemiyorum acıktığında besliyorum. Zaten sürekli kusuyor doktorumuz kilo alımı iyi olduğu için reflü demiyor fazlasını kusuyor diyor çok emerse fışkırtıyor normal emerse peynir gibi kusuyo anlamadım gitti mendille çevrili her yanımız ama uyanıkken saatte 1 emer