Kızlar dün kırkım çıktı düne kadar kahverengiydi ama bu sabah adet olmuş gibi kan geldi ped takmak zorunda kaldım yani normalde ağrılı geçer ilk günüm ikinci gün hafifler sonra olmaz ama ağrımda yok özür mü sayılıyor namaz kılabiliyo muyum yardımcı olur musunuz ☺️