canoglum_ Flashtv bende veriyorum her akşam yatmadan önce baya tok tutuyor hatta gündüz de bazen veriyorum meyveli olanlardan yorgun veya hasta olduğum zaman kurtarıcım oluyor kolay hazırladığı için
Cikolata Flashtv genelde veriyorlarmış tok tutması için ama ben gece veremiyorum maalesef kızım uykuya geçişte mutlaka 90 cc de olsa mama içmek istiyor
Eylul06 Bizi kabız etti veremiyorum ilerde insallah bir kaşık mamasına ihtiyacım var gece cok uyanıyoruz cünkü
Flashtv Eylul06 bikaç damla zeytinyağı koysak bence kabız olmaz ve ben biberon da vermeyi düşünüyorum
DidemEla Oykuu_bebekk biberon olcegini ne kadar ayarliyorsunuz bende yeni baslayacamda biberon tarifini vermemisler tabak tarifi de cok kati oluyor
Mertoglan Hero baby dense hipp veya aptamil daha iyi hero baby biraz daha bana şekerli gibi geliyor hipp mesela organik onu tavsiye ederim
Oykuu_bebekk DidemEla Heronun biberon için olanları var ondan kullanım diğeri kaşık mamasıdır 30 cc 1 ölçek şeklinde kullanıyırum