Benimde kardeşim de çıktı 8 yaşındayken sürekli uyuyordu ve devamlı kusuyordu hastaneye götürdük 500le direk denizliye sevk ettiler sonra çölyak hastalığı çıktı. Diyabet 1 tip iğne kullanıyor devamlı şuan 13 yaşında felan gluten diyeti felan yapıyor çölyak ta olduğu için ailede hiç kimsede şeker yoktu ama onun babası ve annemin sorunları vardı üzüntüden olduğunu söyledi doktorlar. Çok geçmiş olsun inşallah 1.tip değildir