Goktug1308 Sevgili bursalı anneler bursada yeri gelecek cep telefonuyla bile ulaşabileceğim tavsiye edeceğiniz çocuk doktoru var mı acaba. Hayat hstanesinde ayşegül hanıma gidiyoruz ama doktorumuzu değiştirmek istiyorum
Gokturkcum Goktug1308 hayat hastanesi Burçin eroğlu👍🏼🎀 çok memnunum cep telefonuyla iletişime geçemiyoruz ama istediğim zaman hastaneyi arayıp bağlıyorlar🙏🏼 Tavsiye ederim çok ilgili samimi bir doktor 🥰
twinsmomYY Goktug1308 pedmer ozlem koroglu Pembe mavi gonen bey vardi ona ha deyince ulasamiyodum ama ozlem hanima ulasabiliyorjz olaca karsi bir doktor
Selenay Goktug1308 hayat hastanesi ismail şene gidiyorum çok çok memnunum her zaöan ulaştım her zaman ilgiliydi 😊
incii Goktug1308 kendim İstanbul’da yaşıyorum ailemi görmek için bursaya gittiğim de kızımın aylık kontrolü vardı arkadaşımın tavsiyesi üzerine özel doruk hastanesi fatih beye gittim harika bir doktor hem ilgili hemde konuşmasıyla telaşlı aileleri çok rahatlatıyor kesinlikle öneririm keşke İstanbul’da olsa da gidebilsem ☺️
twinsmomYY Goktug1308 kucuk sanayi varya onun karsisinda metro market var o sirada daha oraya gelmeden
Seraysarp Bende hayat hastanesi erol comarta gidiyorum çok memnunum çok ilgili ve sakin telefonlada aradığımda açıyor cevap veriyor önerirm 🤗
Goktug1308 Seraysarp açıkcası hayat hastanesine artık gitmek istemiyorum.ayşegül hanıma gidiyoruz biz normalde hem hastane hem doktor artık içime sinmiyor.ne zaman gitsem devlet hastnesi gibi aşırı kalabalık özel hastane lafta ama kalabalık oluşu şu pandemi döneminde beni aşırı strese sokuyor 🥺
Teomanmommy Goktug1308 kesinsikle pembemavi hast. aygun kucukerdogan muhtesem bi doktor her saat ulasabiliyosun ustelik tane tane anlatimi var ses kaydi ile cevap veriyor cok memnunum
Oyku123 Goktug1308 bizde hayat hastanesine gidiyoruz kızimın muayenelerine dediginiz gibi gercekten cok kalabalik surekli doktorumuzdan rica ettik bize 4 ten sonra veriyor randevularimizi 4 ten sonra cokk sakin oluyor kimseler kalmamiş oluyor genelde
Seraysarp Goktug1308 bende aksine ne zaman gitsem sakin oluyor ama bilemedim, virüsten önce evet kalabalıktı ama virüsten sonra hep boştu ben gittiğimde gider gitmez erol bey çağırıyordu gittiğimiz saatler fark ediyor demek ki bana dolu denk gelmedi 🤗