nevinozcan36 Merhaba… sezaryen doğum yapalı 3 ay oluyor yaklaşık 3 hafta önce dikişim de ip vardı normalmiş düşer dediler ancak düşmedi hala orda duruyor doktora mı gitsem yoksa düşer mi kendiliğinden daha ne kadar bekleyeyim 🙄
Semxe nevinozcan36 benimde vardı uç kısmında ama şeffaf gibiydi. doğumdan 12 gün sonra iltihap oluştu o nedenle gitmiştim. o ipi de gösterdim dibinden kesti ama hala orda düğüm gibi bişey vardı oda zamanda eridi gitti. bence unutmuşlardır bana öyle geldi. siz bi doktora görünün yada kontrolünüz varsa o gün gösterin.