NidaTerak Yarın 2,5 aylık bebeğime kalça ultrasonu çektiricem önbilgi almak istiyorum kaç dk sürüyor? bebek sıkıntıya giriyor mu? Nasıl oluyor nasıl bitiyor yani söylermisiniz?
Cihangiriinannesii NidaTerak Saniyeler süren bir işlem. Once jel sürüyor doktor bakıyor ve ultrason çıktısını alıyor o kadar.
Mom095 NidaTerak iki dakika sürmüyor çok basit. Bi sağ bi sol kalçaya aleti değdiriyo hooop tamam. Ağlama sızlama canı yanma yok yani rahat ol 🌸
mummyscuties NidaTerak çok kısa sürüyor 3-4 dk falan. Bebek genelde huzursuzlanmıyır. Benim bebeğim 2 defa girdi ikisinde de sorun çıkarmadı.
Mom095 NidaTerak evet sadece kenarlardan açıyo. Komple çıkarmıyor. Kalça ultrasonu 2 ve 4. Aylarda çekiliyor canım. Taramalarda var. Rutin
Ekinimveannesi Bebek emzik tutuyorsa yanına al bence. Bizim biraz uzun sürmüştü kızım sıkılınca biraz zorlandık o dönem emzik tutmuyordu