Hanımlar selam. 10 günlük bebeğim var mecburi sezeryan ile doğum yaptım. İlk günler sütüm gelmedi çok üzülüyordum. Şimdi gelmeye başladı ama bu seferde kızım sürekli memede yani gece bi iki saat anca uyuyabiliyorum onun dışında hep kucağımda memede olmak istiyor gün içinde. Memede uyuyor yerine koyduğum an uyanıyor. Ne yapabilirim ya da neden böyledir sizce ? Yardımcı olursanız çok sevinirim