Ozlm59 15 günlük oğlum var. 10 dakika emiyor uykuya daliyor memede. Uyandirmasam cok rahat 3 saat uyur. Sizce bu ona yetiyor mu ? 2. Haftadan sonra sarılık olma ihtimali var mi
Uraz16 Ben 1 aylık olana kadar 2 saatte bi kendim kaldırıp emdirdim bebişlere kalsa hep uyur bide 15 günlükmüş sizinki uyku eğilimleri fazla oluyo bence emdirin ben hep öyle yaptm
Ozlm59 Uraz16 dogdugundan beri uyumuyodu normalde aksam da gayet guzel emdi sonra uyudu. Acaba sarılık mi oldu diye tereddüt ettim
Hilaluras 2 ay boyunca 3 saatte bir emzirdim doktorumuz artik gerek yok dedigi icin acıkınca uyaninca emzirdim