Ipekkiz ilk kızımda 6 ay sonra geçmişti yakında geçer umarım. İleriye dönük sıkıntılar oldu tabi kızımda.parmak emme alışkanlığı olmuştu zor bıraktırdım Aramızdaki bağ güçlenemedi. Şimdi 20 aylık ve 40 günlük bebeğim var ikisinide emziriyorum doya doya emsin kuzum vicdan azabı çekiyorum. Bebekken yeter artık diye memeyi çekerdim ağzından belki daha emecekti ilk annelik tecrübesizlik.