Nillp Acaba yerleşme kanaması ile adet kanaması arasında fark nedir benim çok az geldi koyu kahve bekliyorum yarını durdu şuan adet olsa devam ederdi değilimi bu arada adet düzensizliğim var ondan anlayamadım
elif-emirinannesi Nillp yerleşme kanaması olmadı bende ama bazen benim de 2 gün boyunca sadece çok az kahverengi akıntı oluyor sonra bitiyor 3. Gün tekrar normal kanama oluyor. Belki senin de böyle bir durum vardır
Mavisinannesi61 Nillp cnm galiba her insanda farklı oluyor benimki bildiğin adet kanı gibi hem çok oldu hemde baya kırmızıydı. Hemen doktora gittim bebek düşüyor sandım. Ama doktorumuz yerleşme kanaması bebek iyi korkma dedi bana.
Ecrin1896 Nillp bende yaklaşık leke leke 1 hafta sürmüştü adet gibii.. Hamileydim. Herkeste cok farklı olabilir ama gecenlerde de adetten 2 gün önce leke geldi sonra adet oldum emzirmek, stres ve agrı kesici bunlarda kesinti yapıp leke gelmesine sebep oluyor
Papatyaseverrrr Nillp yerlesme kanamasi lekelenme seklinde olur bazen pembemsi bazende kahverengi olur icersinde pihti olmaz pedler dolusu kanama olmaz en fazla 3 gun oda lekelenme seklinde adet kani koyu olur cok olur pedleri doldurur ha birde yerlesme kanamasinda kasik bel agrisi yasamazsiniz
Nillp elif-emirinannesi yok canım bende ilk koyu sonra 3 4 saat sonra kanama olurdu bi sabah oldu şimdi tik yok
Eylul06 Ben mens oldum sanmıştım takvimde işaretlemişim 2 gün sürmüştü kahverengiydi ve adet olmam gerekentarihden 10 gün önceydi
Ef24 Ben de tek sefer peçeteye silince pembe gelmişti regl oldum sanıp ped takmıştım gelen olmamıştı birdaha
Nillp Deletedmom365 adet olunca ilk az sonra 4 saat sonra akmaya başlar şimdi sabah geldi bu saatte kadar tık yok