Prensinannesi20 Merhabalar 10 aylık oğlum sürekli emmek istiyor geceleri nerdeyse iki saate bir emziriyorum hem benim için yorucu oluyor hem ona kolay geliyor ve ek gıdayı red ediyor. Siz tecrübeli annelerden öneri ve yardım bekliyorum.
EgeMeva Prensinannesi20 tam da benim kızımı tarif etmişsiniz 10 aylık kaşık redd gece iki saat olmadan kalkıyor bazen 🥴
Ruzgarsmomm Prensinannesi20 aynı durum 9 ay 6 günlüğüz bi çözüm bulamadım gece boyu memede. Ek gıdayıda red ediyor
YLDRM5353 Prensinannesi20 Bizde de durumlar aynı canım🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Gece o kdar yoruyo ki beniii. Alışkanlık yaptı iyice emzik gibi agzında durucak meme
Prensinannesi20 Poncik38 emzirmekten kaçınmıyorum ama kaşık reddimiz var pütürtülü bişey yemiyor mesela günde sadece üç beş kaşık çorba Buda beni tedirgin ediyor acaba alıştıramadımmı ek gıdaya diye
Prensinannesi20 Nasıl yapabilirmde ek gıdayı alıştırıp emme sürelerinide uzatabilirim çünkü sürekli üzerimde emzirmekten kaçınmıyorum ama artık yetersiz geliyor emekliyoruz ve çok hareketliyiz 2 saat daha da düşecek diye endişeliyim
Prensinannesi20 Poncik38 EgeMeva evet bizde öyleyiz sabaha kadar yanındayım birde odalarımız ayrı sözde ama emzirmekten hiç ayrılamıyoruz
Prensinannesi20 Ruzgarsmomm 1yenianne bizim kilomuzda sorunumuz henüz yok ama gün geçtikçe hareketimiz artıyor ve ileride sorun olacak bizdede emmeyle nereye kadar 😔
1yenianne Bende aynı durumdayım ek gıda yemiyor hep meme 😥 Kilosu az ek mama takviyesi bile kabul etmiyor çözüm vardır inşallah Burdaki annelerden birinde 😏
Prensinannesi20 YLDRM5353 aynen çekiyorum uyanıyor mecburen emziriyorum emdiğindende değil işte alışkanlık
1yenianne Prensinannesi20 benim bebeğim de çok hareketli zaten emsin sorun değil ama beni ek gıdayı reddetmesi mahvediyor keşke yese çözümü de yok galiba 😥
Prensinannesi20 1yenianne bugün doktora gittim artık en sonunda 4 saatte bir emzirmemi önerdi ve kanımız düşük geldi kan damlası takviye verdi ve uzun süre emzirmedim ve ilk defa bir kase yoğurt ve çorba yedi çok şükür
1yenianne Prensinannesi20 ah ben denedim onu ama 4 saat durmuyor ağlıyor yemiyorsa illa meme diyor ama yine bi deneyeyim bugün sağol canım
Julijuli Bizde yarım saatte bir meme emiyoruz artık tükendim bıraktırmak istiyorum nasıl basaracagımı bilmiyorum da
Prensinannesi20 Julijuli bende geceleri öyleyim her gece saat başı nerdeyse emiyoruz bende henüz çözüm bulamadım 😔 tecrübeli annelerden destek bekliyoruz
Mickeymouse44 Benim kızımda aynıydı bi ara ek gıdayı red ediyodu bi süre üstüne gitmedim şuan herşey yiyor 11 aylık nerdeyse ne kadar yerse yesin ama gündüzde gece de hep meme de sıkıntı geldi artık emmek için değil oynuyor resmen