Meltem35 Sabah 4. Ay aşıları olduk . Aksam 5te başladı 7ye kadar ağladı şimdi de sürekli kaka yapıyor normal mi acaba?
Kbragneri Meltem35 bizde pazartesi günü olucaz inşallah sıkıntı olmaz yaaa 😔 üste cıksın dıye yazıyorum harbiden bi kaynana postu kadar olamadı
Meltem35 Bir kaynana posta olmadığı için cevap verilmedi sanırım. Kimse 4 ay aşısı yaptırmamis anlasilan
Gizemmmm Biz daha gtmedik 4 ay için bizde olucaz ama önceki aşılarda böyle bileyimiz olmadı. Sizin her aşıdan sonra mı yoksa bu aşıdamı oldu acaba?
EsilaMeryemim Bizde henüz 3 aylığız ama postunuz üste çıksın diye yaşıyorum inşaallah Öner’i bişey yoktur
zuleyhaeslem bende dün 4.ay aşısını yaptırdım dün fena değildi ama bugün emmek istemedi bide uykuda inledi
41Melike Bizde dün olduk öyle birşey olmadı sadece huysuzluk var bir de diş çıkarıyoruz üst üste geldi kucakta öyle geziyoruz bütün gün evin içinde