Yeniann3 bende bazen öyle düşünüyorum iki memeyi emmediğinden ac kalmasın diye kendimde ilk zamanlar cok memeyi verdim belki ben alıştırdım gazlıda bi bebek internetten arastırdım bazen bebekler bı şekilde uykusu geldıgınde gaz sancısı cektıgınde korktugunda susadıgında memeye saldırırmış demek ki benim oglum bu bebeklerden dedım kabullendim artık kendım azıcık mızırdasın oglum hemen meme veriyorum emzik almıyor cünkü .uyuyacagı zamanda biraz ugrasıyorum baktım uyumuto direk memeyi veriyorum memeyi agzına alır almaz gözleri kapıyo