Kızım 3.5 aylık doğunca sarılık oldu kilosu çok düşüktü ve emecek gücü yoktu bende hep sağıp kaşıkla verdim sonra kilo almaya başlayınca asla meme istemedi , göğüs uçları ile devam ettim . Onlarla bile evin içinde gezerek emzirmeye çalışıyorum çok emmek istemiyor . Silikon uçlarla uzun süre emebilen bebekler var mi ? Mama takviyesi de yapıyorum çünkü onlardan tam süt çekiyor gibi gelmiyor bana 🤦♀️