Bugün kontrole gittik 8.5 aylık hemşire yumurta sarısı ve bala yavaş yavaş 3 gün kuralı ile başla eğer alerjisi varsa 1 yaşındaki aşısını özel hastanede yaptırmanız isticem dedi ama bana baş ve yumurta beyazı için erken gibi geldi 1 yaş öncesi önermiyorlar diye biliyordum size de böyle bir şey söylendi mi