Arkadaslar nolur duyan bilen varsa soylesin. Annem vee babam 60 yasinda kronik rahatsizliklari var ve bugun covid pozitif ciktilar. Babamda halsizlik vardi 2 gun. Sonra gecti . Annemde geniz akintisi vardi . Bugun de burun akintisi basladi. Bu belirtiler git gide ilerler mi? Yoksa hafif mi atlatirlar