ipekkizimm ben sana sunu söyliyim 1800 olanı ben kullanıyorum , ikisindeki farkı söyleyeyim pahalı olan sadece haritalandırıp tekrar orayı süpürdügünde bi daha haritayı kaydettigi icin aynı sekilde algılıyor , 1800 olan her süpürdügünde ilk defa süpürüyormus gibi algılıyor ama oda süpürdüğü an harita cıkarıyor sadece kaydetmiyor hafızasına ben bi odaya koyup kapıyı kapatıp yaptıgım icin benim icin haritalandırmayı kaydetmesede sıkıntı olmuyor ben memnunum tavsiye ederim